woensdag 13 juni 2007

Training/publikatie minor gedrag

Annemiek Broersen heeft met een collega de vraag voorgelegd aan het lectoraat of het mogelijk is dat ik regelmatig inspiratie en feed back geef vanuit het concept "levend leren".We hebben elkaar leren kennen aan het begin van het studiejaar toen ik een college gaf bij de minor gedrag. Na een boeiend inhoudelijk gesprek zijn we tot de volgende lijn gekomen. De betrokken docenten van de minor gedrag gaan samen werken aan een publicatie waarin de minor gedrag als een voorbeeld van levend leren (in ontwikkeling) centraal staat. Het artikel wordt gepubliceerd teneinde niet vrijblijvend aan het werk te gaan. Mijn rol bestaat erin de medewerkers in dit traject op gezette tijden te ondersteunen. Door zo te werk te gaan is er sprake van een duidelijke verbinding met levend leren, en tegelijk een duidelijke scheiding tussen de dagelijkse praktijk en begeleiding daarin van docenten
(die thuishoort bij het management)en mijn rol.Ik neem contact op met Hans van der Kamp om de afspraak te concretiseren en financiele onderbouwing (boeking onkostenvergoeding & ondersteuning).

Geen opmerkingen: