dinsdag 5 februari 2008

Onderzoek Adolescentie in Fictie

In het kader van het onderzoek Adolescentie in Fictie zijn in de afgelopen twee weken weer een aantal stappen gemaakt.

Hanke Drop

De concept tekst van het eerste deel van Orlando is gelezen en becommentarieerd door Hanke Drop. Het commentaar is inmiddels verwerkt. De algehele strekking was zeer positief. Zowel wat betreft vorm als inhoud. Opmerkelijk was dat ze
duidelijk kon merken dat ik mijn schrijven meer heb gericht op de doelgroep studenten (wat ook de bedoeling was).

Eva van Berne

Eva van Berne is bereid redacteur te worden. Komende week ontvangt ze de concept tekst. In de komende weken zal ze die van commentaar voorzien. De definitieve redactie zal plaatsvinden na het commentaar van Mieke Bal, mijn promotor (UvA).

Mieke Bal

Mieke Bal heeft de concept tekst toegezonden gekregen. In de komende week wordt een afspraak gemaakt via haar assistente.
Ik hoop uiterlijk begin maart haar te kunnen spreken.

MMKA

Op 28 maart vond overleg plaats met Joke Alkema van het MMKA. Ze is geinteresseerd in samenwerking rond Adolescentie in Fictie. Hoe precies zal in de komende maand blijken. een voorstel over een workshop "Close Reading" heb ik in voor
bereiding.

Paul Scheulderman

Op 21 maart heeft overleg plaatsgevonden met Paul Scheulderman over het productieplan 'Orlando'.De tekst/foto's voor de lezing van het Rietvelt moet uiterlijk 11 februari worden aangeleverd. Dat betekent begin volgende week. Inmiddels heeft Paul Scheulderman ook een nieuw adres voor de wesite aangemaakt.

Geen opmerkingen: